Hesarin taloussivut uutisoi: Asiakkaat syyttävät yrityshakupalvelua huijauksesta
Suomen yrittäjien lainopillinen asiamies Anja Tuomola sanoo, että pelkästään helsinkiläisyrittäjiltä on tullut 10–20 yhteydenottoa päivässä Directan toimien johdosta.
Jutun kommenteissa taas viljellään ilmaisuja, kuten:
- Directan myyntitaktiikka epäilyttävää
- Harhaanjohtavaa
- Tuntuu pahalta..
- jouduin tuon yrityksen huijauksen kohteeksi
- Törkeä palvelu. Tunnen itseni huijatuksi.
- pikkufirmoja huijataan
- Ellei poliisi puutu asiaan Directa saa jatkaa huijjaustaan loputtomiin.
Kuningaskuluttajan palsta http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2129
MuroBBS-palsta http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t536931
Taloussanomat http://www.taloussanomat.fi/keskustelut/?threadID=101737
Directan lehdistötiedote:
- Directa toimii avoimesti ja läpinäkyvästi. Viemme kauppatapamme nyt myös puolueettoman tahon arvioitavaksi. Mikäli arvioinnissa löytyisi huomautettavaa, tulemme tekemään tarvittavat muutokset toimintatapaamme välittömästi, Ville Komppa jatkaa.
Ai! Valittavista asiakkaista siis ei kannata välittää, kysytään sen sijaan puolueettomalta taholta, onko toimissa jotain moitittavaa. Kerrassaan loistavaa.
Selvittäisikö jokin puolueeton taho myös sen, kuinka hyvin Directan palvelut tarjoavat vastinetta rahalle? Monet yrittäjät syyttävät Directaa satojen eurojen turhista laskuista, jotka eivät ole tuoneet yhtään asiakaskontaktia.